הניוזלטר עם כל מה שטעים, עסיסי ומזין בעולם הפרסום
לא מצליחים לראות את המייל? לחצו כאן
מה עניינים ? 

תגידו, שמתם לב שאין שלטי חוצות בחוץ? כאילו יש שלטים אבל הם עומדים ריקים, ללא מפרסמים.
הסיבה לכך היא שמן הסתם בגלל הסגר, אין כמעט אנשים בחוץ, מה שהופך את המדיה לבלתי רלוונטית. זה יחד עם המצב הכלכלי שאילץ את רוב החברות לסגור את הארנק, יצר מצב שאין ביקוש למדיה הזו.

עד שיהיו קונים לשלטי החוצות, בכל זאת אנשים כבר החלו לצאת החוצה, אני מציע לחברות השילוט, לפנות למשרד הפרסום מקאן בלגרד ולבקש מהם רשות לפרסם את הכרזות החדשות שנתנו כבוד ענק לצוותים הרפואיים, בכך שהפכו אותם לגיבורי-העל החדשים.

אנשי קריאייטיב ותיקים כמוני אוהבים מדיות רזות כמו מודעות או פוסטרים, דווקא מפני שזו מדיה שמכריחה אותך להיות אובר יצירתי ולהצליח להעביר רעיון בפריים אחד בלבד שכולל ויז׳ואל וקופי (וגם זה לא תמיד). 

אז הנה דוגמה מעולה לכרזה שהיא אמנות: משרד הפרסום הסרבי צילם תמונות של רופאים ואחיות ועל פניהם נראים סימני הלחץ של המסיכה שהייתה על פניהם זמן רב, רק שבמקום סימנים של מסכת מנתחים רגילה, בכל תמונה רואים סימנים של מסכה של גיבור-על אחר.

היכולת הזו להעביר סיפור שלם בתמונה אחת  שבמקרה הזה לא זקוקה אפילו למשפט ולא למילה, היא עבודת קריאייטיב מושלמת כי הסיפור מתרחש בתוך הראש של הצופה וגורמת למסר לבלוט, לשקוע ולהישאר זכיר ומדובר.
 
94258473_101...
94258473_101...
94258473_101...
אפרופו שלטי החוצות הריקים, שמתם לב למדיה החדשה והאופנתית של תקופת הקורונה?
אני מדבר כמובן על שיחות הזום שהפכו להיט בכל העולם והפכו למפגש החברתי העיקרי בימינו.

זה בטח לא יהיה חדש, אם אספר לכם שאפשר לשנות את הרקע בזום לכל רקע שתבחרו, אבל האם חשבתם על כך שזה מאפשר לכל אחד מאיתנו להפוך למדיה?

ברגר קינג חשבה על כך ולא רק שחשבה, היא גם הצליחה להפוך את המחשבה הזו למבצע בשם “Home of the Billboards”. רשת ההמבורגרים הזמינה  את הגולשים להציב את שלטי החוצות הוירטואליים כרקעי הזום שלהם, לצלם את המסך, להעלות אותו לטוויטר ולזכות בוופר חינם.

בכך היא הצליחה להפוך עשרות או מאות אלפי אנשים למדיה כמעט חינמית שרואים מיליונים בכל העולם. אם זה לא מחשבה שיווקית גאונית, אני לא יודע מה כן.
bk-free-whop...
הבטחתי 3 קמפיינים אז הנה הקמפיין השלישי ואולי המרגש מכולם כי הוא נוגע בבעייה שהייתה קיימת עוד לפני הקורונה אבל רק התחזקה בזמן שכולם שבו בבית בסגר.

אני לא רוצה להרוס את הפואנטה של הסרט אבל לא מדובר בעוד סרט שמסביר איך לרחוץ ידיים, אלא בסרט שמעביר מסר חשוב בצורה מפתיעה שנותנת לך בוקס בבטן.

גם הפעם, הפשטות היא זו שיוצרת את הקריאייטיב. מדובר בוואן שוט של בן אדם ששוטף ידיים יחד עם תנועת מצלמה עדינה של זום אין. זה הכל, אבל זה המון.

צפיית חובה וכדאי גם לשתף כי המסר הזה רלוונטי ועוד איך גם פה אצלנו בישראל.
 
__________20...

בואו נדבר רגע על ניוזלטרים...

השבוע שאלתי את חברי הקבוצה שלי- קריאייטיב פירסט, מה דעתם על דיוורים וניוזלטרים. בכוונה לא חידדתי את השאלה ולא הסברתי האם אני שואל אותם כצרכנים של תוכן כזה או כמשווקים ומפרסמים, כי אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על התוכן או הפרסום שאנחנו יוצרים, קודם כל בעיניים של הצרכנים ורק אחר כך בעיניים של משווקים. זה נכון תמיד ובטח כשמדובר בדיוורים.

חלק מהקונספט של הדיוור הזה הוא שאני משתף אתכם במחשבות שלי כאיש פרסום ולכן החלטתי לשתף אתכם גם בשיקולים שגרמו לי לכתוב את הניוזלטר הזה:

1. כי יש לי מה להגיד: נכון, אני מתבטא בפייסבוק, בטוויטר, בפודקאסט ובמקומות אחרים אבל עדיין יש לי מה להגיד ולשתף ומסתבר שיש מי שמעניין אותו לצרוך את התוכן שלי. קיבלתי ביקורות על כך שהניוזלטר שלי קצת ארוך ובכל זאת, אני חושב שזה המקום להעמיק טיפה יותר מבפלטפורמות האחרות וכאמור, לשמחתי יש כאלה שזה מעניין אותם ונותן להם ערך.

2. כי אני לא תלוי באחרים: את רוב התוכן שאנחנו יוצרים אנחנו מפרסמים בפלטפורמות ציבוריות כמו פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב אבל צריך לזכור שאין לנו באמת בעלות על הפלטפורמות האלו. ברצותם, יגבילו את החשיפה שלנו, ברצותם יתחילו לגבות כסף על התוכן שלנו או למכור פרסומות. הניוזלטר הוא שלי, לגמרי שלי והוא חלק מבניית נכסים דיגיטליים והקהל שלי. עכשיו תחשבו על החשיבות של זה כמשווקים. 

3. כי לא כולם מצליחים לעקוב: כאמור, יוצא שאני יוצר די הרבה תוכן אבל אני מבין שלא כולם מצליחים לצרוך את כולו, כל הזמן. לכן בניוזלטר שלי אני שם במקום אחד את מיטב התוכן של השבוע מקבוצת הפייסבוק, מהפינה שלי ברדיו, הפודקאסט וכד׳. 

4. כי אני לומד מהדאטה: אתם אולי לא מרגישים אבל אני לומד אתכם ועליכם. אני רואה בדיוק כמה מכם פותחים את הניוזלטר ומתי, אני יודע עד איפה קראתם, על מה לחצתם ואיפה נשברתם. הידע הזה עוזר לי לייצר תכנים טובים יותר ומדוייקים יותר עבורכם, אבל גם להתאים לכם פרסומות ולעשות מזה כסף. על כך בסעיף הבא.

5. כי אני עושה מזה כסף: אני מקווה שלא אכפת לכם שאני גם עושה כמה לירות מהניוזלטר הזה אבל שוב, כמשווקים, לכך התכנסו לא? לאט לאט אני צובר קהל מדויק שקורא את מה שאני כותב ולכן אני יכול גם לפרסם לו ואפילו למכור. הנה עכשיו, כתבתי לכם מאמר קצר על החשיבות של ניוזלטר בעיניי, בשאיפה שתבינו גם אתם את הערך שלו ואני אף אסיים בהצעה שיווקית נאה:

אני בחרתי במערכת של אקטיב טרייל כי היא הכי מתאימה למה שאני צריך גם מבחינת נוחות, גם בגלל ההתאמה לעברית ובעיקר מפני בזכות יתרות העבירות. המיילים מאקטיב טרייל מגיעים לתיבת הדואר ולא לספאם או לתיקיות אחרות.

אני מזמין אתכם להתנסות במערכת וגם ולקבל חודש חינם + הנחה קבועה ובלעדית לחברים שלי.
active-trail
92332420_110...
__________20...
(תוכן מקודם)
נצלו את הזמן הזה כדי ללמוד יכולות חדשות ולחדד כישורים קיימים באמצעות הקורסים הדיגיטליים בלייב של דיגיטאלנט. מדובר בסדנאות סופר פרקטיות מושלמות לכל עסק, מנהל שיווק או אנשי קריאייטיב.

יש גם סדנה מתנה ו-25% הנחה במיוחד בשבילכם!

לחצו כדי לשמוע עוד הקורסים>>
__________20...

כמעט 300 פרילנסים הצטרפו ללוח הפרילנסים של ענף הפרסום ואתם מוזמנים להצטרף אליהם בחינם ולהתחיל לקבל פרוייקטים ופרילנס מלקוחות וסוכנויות פרסום.

מומלץ לעשות מנוי פרמיום כדי לקבל את ההצעות יום אחד לפני כולם וגם לפתוח לעצמכם אפשרויות נוספות בפרופיל כמו פרסום המלצות עליכם.

אם אתם מחפשים את הפרילנסים האיכותיים ביותר בארץ בכתיבה, עיצוב, אסטרטגיה, תוכן, ניהול סושיאל ועוד, אתם יכולים למצוא אותם כאן ובחינם.

לרגל המצב הורדתי את מחיר המנוי השנתי של לוח הפרילנסרים ל-200 ש״ח בלבד (במקום 300) כדי שהמחיר לא יהיה חסם.

נרשמים פה>>
לסיום, אני מאוד מאוד אשמח לקבל פידבק על הניוזלטר. אל תפחדו להיות גם ביקורתיים, ככה לומדים. בכל מקרה, פה באייקונים למטה אפשר למצוא אותי בכל הפלטפורמות ואני מחכה לשמוע מכם.
לחץ לקבלת לגרסה הנגישה