את הטור הפותח אני מקדיש הפעם למותגים הגדולים שרגילים לייצר פרסומות מושקעות, עם הפקות מורכבות ויקרות, ועכשיו לא יכולים יותר בגלל הקורונה.
הנטייה הטבעית היא לחשוב שבמצב החדש קשה יותר לייצר קמפיינים טובים כי זה בעייתי לצאת לצילומים, בטח כאלה שדורשים מספר רב של אנשי מקצוע ושחקנים, לעבור בין לוקיישנים ולשלב כמה ימי צילום. אני אומר שדווקא הפוך. יש במצב החדש הזדמנות ענקית!
תבינו, קריאייטיב אוהב מגבלות, גבולות ומחסומים. למעשה הוא פורח בתנאים כאלה. בניגוד למה שחלק חושבים, מגבלות דווקא מייצרות קריאייטיב יותר טוב, יותר חכם ויותר מתוחכם, דווקא מפני שאי אפשר להסתמך על ההפקה הנוצצת את הקריאייטיב עצמו להתבסס על רעיון גדול, על תובנה יוצאת דופן ועל כתיבה מעולה.
אז איך בכל זאת עושים קריאייטיב טוב כשאי אפשר לצאת להפקות יקרות? הנה 5 דרכים כולל דוגמאות שממחישות שאני לא מדבר שטויות: |